duminică, 14 septembrie 2014

Gata vacanţa...

S-a dus şi vacanţa....
Între înot, engleză şi dans am reuşit să mă şi delectez:
- am fost la Sinaia, unde am urcat până la Babele şi am văzut Sfinxul
- am fost la Bran, unde am vizitat Cetatea Râşnov şi Aquaparkul din Braşov
- am fost la bunici la Dridu
- am fost la Şirnea, unde am făcut drumeţii, am vizitat Braşovul (cu Biserica Neagra şi Piaţa Sfatului), am mai vizitat Peştera Valea Cetăţii Râşnov, şi am văzut şi struţi la Valea cu Struţi 
- am fost la mare, unde am vizitat Delfinariul, Aqualandul, Acvariul (unde am fost impresionata de avionul din adâncuri şi am mâncat o super îngheţată), cascada Duden (dacă anul trecut am văzut-o de pe mare, dintr-un vapor, de această dată am văzut-o din parcul Duden), Old Town Kaleici (pe mine m-a impresionat cel mai mult Poarta lui Adrian, că îl cheamă ca pe tataie, şi că mi-am luat un yoyo).
De mâine, la şcoală cu mine...clasa pregătitoare!
Vă ţin în temă cu ce fac şi pe acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu