vineri, 12 septembrie 2014

Despre decoraţiuni

Eu mă jucam cu Gabi în dormitor la mine, Talida şi tata făceau poze la felicitari în sufragerie.

(Discuţie relatată de Gabi)

Gabi: Ce se întâmplă în sufragerie? Ce fac ei acolo?
Sara: Decoraţiuni.
Gabi: Ce fel de decoraţiuni? De iarnă? De Paşte? De…ce?
Sara: Cum nu ştii? Decoraţiuni. De alea de care face Talida.
PS: mă joc cu Gabi cu maşini, am învăţat că lui nu îi place cu papuşile sau “de-a mama, de-a tata”….a fost nevoie ca Gabi să mute şi patul ca să caute maşinuţele!

PS2: mamei şi tatălui le-a fost milă de Gabi, cât l-am zăpăcit, dar s-a relatat că activitatea cu mine a fost benefică, şi a dormit neîntors (fără butonări la telefon sau alte gageturi, înainte de somn).
PS3: Gabi să nu îţi pierzi din antrenament căci urmează să ne vedem curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu