miercuri, 24 septembrie 2014

Despre şcoală

După prima săptămână de şcoală, pot spune că îmi place:
1     îmi place de doamna profesoară
'          îmi place unde stau 
-            îmi place clasa noastră, atât de mult încât aş fi vrut să mă lase mami să dorm acolo, măcar o singură noapte!
-          Deja mi-am făcut prieteni, de exemplu pe Matei.
-          Am făcut cunoştinţă cu doamna de sport, doamna de germană şi domnul de religie.
Aşadar, momentan este de bine! Mami spune că “momentan” căci aşa a fost şi la grădiniţă până ce pe Nicole a apucat-o "nebuneala" să ne ciupească şi să ne tragă de pantaloni!
Mamei i se pare că lucrurile au evoluat mult faţă de atunci când era ea la etapa mea…aşadar, pe lângă mine mai invaţă şi mama şi tata lucruri noi.
De exemplu, tata şi-a asumat că va învăţa germană cu mine…doar ca are şi MiniAjutor pe mamaie Ştefi.

Mama se lămureşte ce înseamnă tangram.....mare noroc pentru ei că există Google!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu