luni, 23 februarie 2009

Weekend petrecăreţ!

De două nopţi sărbătătoresc! Ce sărbătoresc? Lăsata secului, chiar dacă eu nu ţin post!
Părinţii, şi mai ales naşii mei nu prea ţin ei cont de tradiţi. Aşadar, sâmbătă în loc să mergem noi la naşi, au venit ei la noi. Mi-au luat Pampers 3. Mi i-a probat mami, şi îmi vin, dar nu vrea să mi dea de acum, că mai are aproape un bax Jumbo de numărul 2. 
Nu prea m-am jucat cu naşa, aşa că trebuie să mai vină curând. Eram adormită, şi naşul s-a cam grăbit. Cresc eu mare, şi vaide nasul lui! Deja fac practică pe Strabuna!
Apropo de Strabuna, am râs cu ea mult! Mama m-a dat cu crema pe faţa iar, ca i s-a parut că mă irit şi să prevină eczema bebeluşului. Străbuna are şi ea o obsesie: că are prea multe riduri, mă rog cute, cum le zice ea! Uită că are 83 de ani!Şi a vrut şi ea cremă de la mine, chiar dacă mama i-a spus că este de fapt pentru funduleţ. Aşa că amundouă ne-am măscărit cu cremă Nivea cu oxid de zinc de funduleţ pe faţă: eu de nevoie, Străbuna de plăcere!
Cred că o să continui şi astăzi cu petrecerea, fiind că am aflat că mâine ne vizitează mamaie Tanţi!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu