sâmbătă, 14 februarie 2009

Ura, am scapat de eczema bebelusului!


Sunt bucuroasa, ca am scapat de eczema bebelusului! Ma cam saturasem sa ma deseneze mami ca pe pieile rosii. Ma dadea toata ziua cu crema pe fata. O sa va arat si voua cum ma desena!

Astazi am fost cu bunici la curte! Asa ca premiu ca mi-a trecut eczema!

M-am intalnit cu Gabitza,bebe de Iuliana! El e mare voinic, are deja un an si doua luni! Si ca orice baiat e tare ignorant, nu are nici o treaba cu ce se intampla in jurul lui! Dar cresc eu mare si sa vezi ce ai fac! Deja am ochit prastia lui mami, de cand era mica. Mi-a pus-o tataiu la pastrare, la el in garaj.

Mami a fost uimita cat a crescut bradutul. Bradutul asta are deja 21 de ani si mie mi s-a parut ca e tare pitic pentru varsta asta mare. Eu sper sa fiu mai voinica la varsta lui!

 

Un comentariu:

  1. Cu Ce tratament a scapat bebele?
    Va rog mai multe amanunte....Daca se poate

    RăspundețiȘtergere