marți, 10 februarie 2009

Numele meu!

Numele meu este Andra Sara Otilia!
O sa ziceti: cate nume! Ce sa fac si eu? Am parinti nehotarati! Pana una alta, si nasa are tot trei nume: Andreea Codruta Mona.
De unde vin numele mele? Pai sa va povetesc!
Mami a zis – Andra, sa am un nume de la nasa! Si tot mami a zis – Sara, ca ai place ei! Si sa va zic ceva: voia sa mai imi zica si Simona, dar s-a gandit sa nu exagereze…ca nu voia sa renunte nici la Andra, nici la Sara!
Tati a ales - Otilia. 
Si uite asa am ajuns cu trei nume
Dar stati linistiti, ca putini imi zic pe nume:
- Strabunicul imi zice Andra, ca a zis ca este singurul nume care suna mai romaneste! si asa a fost suparat ca nu ma cheama si pe mine mai simplu: Maria, Ioana sau asa ceva.
- Mamaie Stefi imi zice Sara, ca asa a zis mama ca o sa imi zica! Sara imi zice si Mihaela, mami de Marina!
- Strabunica imi zice Otlia, ca e mai simplu pentru ea!
Restul ma striga cum vor:
- Mami imi zice Bubulina, Bebelina, Iubarica, Laptarica, si mai nou si Picasita! De ce o fi ales ea doua nume daca nu foloseste nici unul? Nu stiu.
- Tati imi zice Bubu!
- Mamaie Tanti imi zice Bebelusa!
- Tataie Adrian imi zice Micuta si Fetita!
Asta este, am trei nume si toti imi zic altfel! Pana la urma eu la ce nume sa raspund?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu