luni, 16 februarie 2009

Am ajuns terorista!

Am ajuns teroristă! Imi place să îmi ţin părinţi în priză! Să simtă că exist!
Ieri am făcut două luni, si ca să sărbătoresc am tras nişte super show-uri, si ieri noapte şi noaptea trecută. A început să îmi placă să mă plimbe tati în braţe!
Mami a zis că dacă nu mă dă la femeia de serviciu să mă crească, când o să iau primul salariu să le cumpar aparate auditive, că ea si tati chiar dacă sunt unul lângă altul nu se aud, când ţip eu, şi deja au cam surzit.
La cât am ţipat până acum cred că o să mă fac cântăreaţă de operă!
Joi s-a anunţat mamaie Tanţa în vizită. Să vedeţi voi ce cuminte voi fi atunci! Ca aşa fac eu, sunt tare cuminte când mă vizitează ea: dorm tot timpul!

Mami a promis ca azi nu mă lasă să dorm deloc, dar ce e după ea? Eu când dorm poate să treacă şi trenul că nu aud nimic.

Mamaie Stefania are o prietenă: Doiniţa, buni de Teodor. El e terorist de la naştere! Si am luat şi eu lecţii de la profesionişti! Doiniţa a zis că atunci când Teo ţipă îi vine să îl pună într-o pungă şi să îi dea drumul pe ghenă. Sper să nu le vină şi astora vre-o idee! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu