joi, 19 februarie 2009

Si am luat-o de la capat!




Dupa ce am fost doua zile super cuminte, aseara am luat-o de la capat! Ieri m-am distrat. M-am jucat si cu mamaie Stefi si cu tati, insa tot nu am obosit. Mami se intreba de unde am atata energie, ca ea nu isi da seama.

Tot mami a zis ca ma va muta temporar la Grasu', ca am ce papa natural, de la Rabia, si are si cine sa stea cu noi, Rabdare. Ca nu degeaba i-a pus numele asta Rabia! Ma inteleg eu cu Grasu', la papa: el papa la un san,  si eu la celalalt. Iar in noptile cand sunt eu cuminte, poate face el scandal!

As putea spune ca fiecare ca e vina lor. Tati in ultima luna cand eram la mami in burtica zicea mai mereu ca va fi complicat, si Rabia i-a pus numele Complicatul! na si le fac viata complicata! Bakr in schimb, de cate ori se agita Rabia si mai auzea ca se agita si mami, le zicea: sa aiba rabdare; si Rabia i-a pus numele Rabdare! na, si are mare rabdare!

Oricum, mami a fost uimita aseara ca am acceptat suzeta, ca in ultima vreme o scuipam.

Am uitat sa va spun ca aseara am vorbit si cu Mihaela si Aurelian. Voia mami sa le arate cu tip, insa cand am auzit ca am asistenta am incetat! Ma pregatesc eu sa le chiui la nunta, ca pe 11 iulie se casatoresc, si am aflat ca sambata au cununia civila, asa ca le uram: CASA DE PIATRA SI COPII DE CARAMIDA! Speram sa nu citeasca tati, ca lui nu-i place partea cu copii de caramida, insa are o motivare!

Acum iar am chef de joaca! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu