marți, 17 februarie 2009

Si i-am lasat sa doarma o noapte!

Aseara am fost cuminte! Dupa ce am facut baita, m-am schimbat si am papat, am fost si cuminte. Mami a zis azi ca daca sunt asa nu ma mai da! Oricum voia mamaie Stefi sa ma cumpere pe un ciur de malai! 

Aseara am dormit de la 23 pana dimineata la 7. La 7 ma trezeam si cand eram in burtica, ca imi placea melodia care il trezea pe tati dimineata.

Acum mami spera sa fiu la fel si diseara. Dar eu zic sa nu isi mai faca atatea sperante!

Ieri am fost cuminte ca s-a jucat toata ziua cu mine, si m-au dat si in balansoar! Numai imi palce in patutul meu, imi place si mai mult in patul lor. O sa cresc eu mare, si o sa am un pat ca al lor!

Mami tot imi pune Cutiuta Muzicala, dar ea chiar nu inteleg ca mie imi place muzica pe care sa dansez?

Eu oricum vreau sa fiu in centrul atentiei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu