miercuri, 11 februarie 2009

Si am facut vaccin!

Si am facut vaccinul pentru doua luni ieri!

Am tinut pe toata lumeacu sufletul la gura. Mama nu prea a dormit, de frica sa nu fac febra. Pana acum nu am facut, insa nu e timpul pierdut!

Ieri a venit tati si m-a dus la vaccin. Mai multe emoti aveau ei decat mine. Eu eram adormita si maraita. Cand am ajuns la dispensar m-am plictist, ce inseamna sa ma tina ei pe mine fara sa fac nimic? Asa ca am inceput sa tip! Si ne-a auzit doamna doctora si ne-a invitat in cabinet.

Cand am intrat in cabinet, doamna doctora ne-a consultat si ne-a felicitat ca mancam bine.

Ca de cand m-a vazut ea la nastere si pana acum am luat 2600 grame! Cica daca o tinem tot asa ne trece la regim! Nu mi-a placut deloc  ideea si aminceput iar concertul.

Cand mi-a facut vaccinul Cosmina, trebuia sa ma tina mami, dar ea de emotii tremura...a ras si Cosmina de mami, si i-am aratat eu: am tipat de nu se mai auzeau ce vorbesc intre ele! A zis si Cosmina ca nici un bebe pana acum nu a surzit-o!

Acasa am fost cumintica, dar cand l-am vazut pe tataiu, am inceput concertul ca voiam sa ma plimbe si el! Ca nu primisem sporul de importanta de la el! Asa ca m-a luat si m-a plimbat prin casa si m-a leganat. 

Nu degeaba am luat Nota 10 la nastere! Stiu eu ce am de facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu