joi, 12 februarie 2009

Ce urat a fost afara!

Ce urat a fost azi afara! Ati vazut? Si in weekend se prevede la fel; si eu vroiam sa ies cu Nectaria in parc.

Sa nu radeti de Nectaria! Numele ei vine de la Sfantul Nectarie. Tati ii zice Nectarina, si mie nu imi place. Ce lui i-ar place sa ii zica altcineva altfel decat il cheama? O sa il intreb eu cand o sa incep sa vorbesc!

Weekendul trecut am fost la tara. Strabuni este inca nedumerit, nu stie cum sa ma strige! Nici strabuna nu stie, imi zice in continuare Bebi!

Mi-a placut la tara, chiar daca am dormit tot timpul, stiu ce s-a intamplat in jurul meu. Am auzit si pisicile miaunind, si acum prefer doar jucaria care miauna. Cresc eu mare, si trag pisica de coada!

Am facut si multe poze, pe care le-a pus tati in album!

Poate totusi in weekend va fi frumos! Sa iesim si noi in parc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu