miercuri, 11 februarie 2009

Si m-am nascut!


Si am aparut si eu pe 15 decembrie, ora 11:37!

Asa aratam eu, la o ora dupa ce am spart timpanele doamnei doctor!

Daca era dupa mama, ma nasteam acasa! Ca ea vroia sa apar abia pe 17 decembrie. Noroc cu tati!

Am fost tare incantata, fiindca am primit multe vizite, unele chiar m-au surprins! mai ales cadourile, de care sunt tare mandra!

Cele mai surprinzatoare au fost Ioana, Maria, Mihaela si Rodi.

Ioana a indopat-o pe mami cu bomboane Raffaello! iar mie mi-a luat o supe gecuta, cu care ies in parc tare mandra!

La Marina, bebita Mihaelei si a lui Mircea, mi-a lasat Mos Craciun un balansoar! tare imi place in el! il pun pe tataiu Adrian sa stea cu mine si sa ma dau in balansoar! Am fitze deja, ce stiti voi!

Maria si Rodi mi-au completat garderopa! Mami zice ca Tanti Rodi  e nebuna, ca mereu imi ia hainutze. Cand era in Irlanda s-a dus la cumparaturi pentru mine. Mami zice ca ma rasfata prea mult!

Un comentariu:

  1. Asta e inceputul!
    Esti printesa familiei!
    Asa ca profita de fapul ca toata lumea te rasfata, copilaria e perioada cea mai frumoasa din viata!
    Multi pupici de la Marina!

    RăspundețiȘtergere