duminică, 4 ianuarie 2015

Nu ştiu cum faci....

Luni şi marţi am rămas peste noapte şa bunici....fără planificare. Luni o sun pe mama la servici şi încep cu motivarea: astăzi rămân şi eu la bunici.
mama: de ce?
eu: e frig afară, şi nici nu am mai rămas la ei de mult, de mult....
mama: va fi frig şi când termini vacanţa şi începi şcoala.
Mama o auzea pe mamaie pe fundal şi îmi zice: spune-i mamai-ti să nu mai şoptească....
eu (către mamaie): mamaie nu mai şopti! că nu sunt convingătoare.
Mamaie începe să vorbească cu mama, şi mama mă aude pe mine spunând: mamaie, nu ştiu cum faci dar să fi convingătoare!

Aşadar, mamaie a fost convingătoare şi eu mi-am luat o vacanţă în vacanţă şi am rămas la bunici....vroiam eu să rămân toată săptămâna, dar nu mi-a ieşit pasenţa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu