joi, 15 ianuarie 2015

Mixerul Jamilei

Eu vizionam o reţetă pe site-ul Jamilei.
Eu: mixerul ei face mult mai puţin zgomot ca al tău. Ia şi tu unul ca al ei....
Mama: sunt mulţumită de ce am eu.
Eu: dar al ei afce mai puţin zgomot.
Mama: este unul profesionist, este normal.
Eu: Ia şi tu unul că ai bani!
Mama: 1. eu nu îl folosesc atâz de mult ca Jamila. 2. de ce crezi că am bani?
Eu: că atunci când aţi luat maşina de spălat aţi luat şi agăţător de haine....şi mai vorbeai cu tata că ai vrea să iei şi cântar de bucătărie....adică după ce ai dat bani pe maşină şi agăţător, te mai gândeai să iei şi un cântar de bucătărie. Deci ai bani şi de mixer.
Tata: Sara dar agăţătorul de haine este 10 lei, mai nimic pe lângă maşina de spălat.
Mama: Mixer nu îmi iau căci sunt mulţumită de ceea ce am, iar tu nu trebuie să stai cu mine în bucătărie când îl folosesc....nu dau bani pe ceva ce am şi e folosibil.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu