vineri, 9 ianuarie 2015

Am adormit la ora de șah


Mama: ce ai învățat azi la șah?
Eu: nimic.
Mama: cum nimic?
Tata: a adormit!
Mama: ai adormit la ora de șah? Nu pot să cred!
Eu: uite că am adormit! îmi era somn! și în pauyă am adormit!
Tata: i-a făcut profesorul poză și mi-a spus spășit ”nu știu ce s-a întâmplat cu Sara azi”.
Mama: tot el spășit?  dar nu înțeleg de ce nu ai dormit acasă?
Eu: dacă nu îmi era somn!
Mama: o mai ști pe Carina care dormea la grădiniță până la 11, cu capul pe bancă?
Tata: la grădiniță dormeau toți!
Mama: dar faptic doar Carina! Domnul profesor ce ți-a zis?
Eu: nimic, ce să îmi zică, m-a lăsat să dorm!
Mama: sunt sigură că a fost dezamăgit chiar dacă nu a zis nimic!
Eu: de unde ști? ai adormit și tu la el la oră?
Mama: Doamne ferește, atât ar trebui! Eu eram la liceu când mi-a fost profesor! Și nici măcar la grădiniță eu nu am adormit la ore, dar la liceu...ca și concluzie propun ca la bunici să se șteargă programele de desene, dacă nu dormi.
Tata: de acord.
Eu: eu nu sunt de acord.

Mama: foarte trist....atunci să faci bine și să dormi! nu e normal să mergi pentru o treabă și să dormini...plus că nu este frumos ca tataie să te ducă acolo, poate el vrea să facă altceva atunci și merge cu tine ca să înveți tu ceva iar tu te culci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu