marți, 6 ianuarie 2015

After school

Vin de la şcoală, hotărâtă că a doua zi rămân la After.
                Cum ajunge mama acasă, nici nu o las să meargă la baie, ca eu pe la uşa băi: şti ceva?
                Mama: dacă îmi spui, aflu! Bănuiesc că arde rău de nu pot nici pipi să fac....
                Eu: m-am gandit că de mâine să merg şi eu la After, să nu mă mai ia tataie la prânz. Ce zici?
                Mama: ok, dacă tu aşa doreşti. Ce să zic eu? Dar şti ce presupune să rămâi la After, nu? Să discutăm şi cu taică-tu ce zici?
                Eu: bine. Aştept să ieşi.
                Mergem în sufragerie şi mama începe discuţia: Sara doreşte ca de mâine să rămână şi ea la After.
                Tata: nu am mai avut această discuţie acum ceva vreme?
                Mama: şi ce să vezi? o avem din nou!
                Tata: măi Sara, tataie vine să te ia de la şcoală, mamaie îţi face toate plăcerile şi tu vrei la After School? Nici gând!
                Mama: stai să vedem de ce vrea la After....
                Tata: cu toate că, poate ar fi mai bine să meargă la After School că poate i se mai taie din atâta răsfăţ şi aere.
                Eu: mi-a zis Alexandra că la After School primesc şi desert.
                Tata: şi la bunici nu mănânci desert? având în mamaie îţi dă să mănânci când vrei tu şi ce vrei tu nu aş zice că îţi lipseşte desertul.
                Mama: ce desert?
                Eu: nu ştiu, dar o întreb mâine.

                A doua zi, seara.
                Mama: ţi-a spus Alexandra ce desert primeşte la After?
                Eu: nu, dar am aflat.
                Mama: nu ai întrebat-o?
                Eu: ba da! Dar nu a vrut să îmi zică şi m-am gândit că doamna trebuie să ştie că stă şi ea la After cu ei...şi am întrebat-o pe doamna, şi mi-a zis că primesc fructe sau plăcintă de dovleac. Aşa că am aflat!
                Tata: şi dacă nici tu nu ai mancat placintă de dovleac anul acesta, la câtă a făcut mamaie Ştefi.....
                Mama: aşadar, cum facem? cum rămâne?
                Eu: nu mai vreau la After.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu