miercuri, 28 ianuarie 2015

Calendarele mele...

Ieri, în drum spre şcoală, tata: în ce dată suntem astăzi?
Mama: 27.
Eu: 28.
Mama: sigur 27.
Eu: nu, 28! Îţi arăt şi la şcoală.
Mama: ok. Dar sigur suntem în 27.
Ajungem în clasă, o iau pe mama şi îi arăt că la noi calendarul este la 26, rămas de ieri....eu, una şi bună, suntem în 28. Mama resemnată îmi spune că discutăm acasă.
Acasă, seara, evident că eu nu am uitat subiectul. Mama uitase.
Eu: să îţi arăt că suntem în 28, uite la calendarul meu!
Ce să vedeţi? Calendarul meu arăta că marţi este 28.
Dar ştiţi de ce? Pentru că mă uitam pe cel din 2014.
Eu ţineam evidenţa cu "dormit" pe calendarul din 2014...căci ei bine da, eu ţin o evidenţă cu zilele în care dorm, pentru că după 30 de zile dormite va veni Talida să ne jucăm.
Astăzi am transcris "D" pe caldendarul din 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu