luni, 12 ianuarie 2015

De unde ia tataie pomelo

Seara, mâncam pomelo.
Mama: bun pomelo.
Tata: chiar să ști că e bun, noi ultimele dăți nu l-am nimerit așa.
Mama: Sara să îl întrebi pe tataie de unde ia el pomelo.
Eu: de ce? vrei să iei și tu nu?
Mama: aș cam vrea, că în ultima vreme ne ia el mereu.
Eu: să îmi spui mâine dimineață.
Mama: o iei ca taică-tu.
Eu: cum adică?
Tata: adică eu îi zic ca să îmi zică dimineața ce am de făcut în aceea zi.

A doua zi dimineață, în drum spre școală, eu: poți să îl întrebi tu pe tataie la propriu.
Mama: ce să îl întreb?
Eu: despre pomelo.
Mama: cum adică la propriu?
Eu: adică, când mă iei îl întrebi direct pe el.
Mama: adică să îl întreb personal.

Seara, tata: l-ai întrebat pe tataie de unde ia pomelo?
Eu:da.
Mama: și de unde ia?

Eu: de la Mega, de la Lidl, de la Profi...de unde are drum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu