duminică, 19 octombrie 2014

Stau înţepenită patru ore

Mama: Sara nu mai alerga atât de mult, te rog….
Eu: de ce?
Mama: şti foarte bine că trebuie să ai grijă la modul cum respiri, tocmai am terminat tratamentul. Şi şti că doamna doctoră ne-a zis data trecută dacă te internezi…şi am promis că facem tratamentul acasă! Ce crezi că va zice doamna doctor când ne va vedea iar, în timp atât de scurt?
Eu: adică tu vrei să stau la spital un an?
Mama: nu stai un an…stai până îţi trece! Ai de gând să fi un an în crize?
Eu: dar eu stau înţepenită la şcoală 4 ore, ce crezi tu că nu ajunge?
Mama: cum stai înţepenită?
Eu: adică stau în bancă 4 ore!

Mama: hai nu zău? Nu ai şi pauză, nu ai şi sport, nu ai şi muzică şi mişcare? Nu vinde ardei grădinarului, că şi eu am fost la şcoală!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu