joi, 9 octombrie 2014

Faci şi tu o mâncare bună

Eu şi tata plecăm la dans…
Eu: faci şi tu o mâncare bună?
Mama: cum ar fi?
Eu: pilaf şi orez cu lapte
Mama: ori una, ori alta!
Venim acasă...orezul cu lapte era gata….mama, mă serveşte!
Eu: aşa simplu?
Mama: dar cu ce ar mai trebui să fie?
Eu: cu fineti sau cu scorţişoară…tu ce ai pus aici deasupra?
Mama: cacao!
Eu: ai pus cacao şi ai pus şi puţină! La mamaie eu nu mănânc aşa ceva! Mamaie nu face aşa! Mamaie face orez bun!
Mama: foarte bine! Pun şi scorţişoară…la mamaie mănânci unde vrei tu, eventual şi la picnic…aici nu se aplică regula aceasta.
Eu: orezul la mameie este mai bun!
Mama: mă bucur! şi eu cred că ceea mai bună omletă o făcea mamaia mea...şi eu indiferent cum fac omleta tot nu iese ca la mamaia mea! Cred că mamaile au reţete secrete pentru nepoţi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu