vineri, 10 octombrie 2014

Alte teste pentru adulţi

 Eram la masa...eu încercam să o conving pe mama să mă lase cu stiloul la şcoală.
Mama: când doamna profesoară ne va spune atunci vei scrie cu stiloul la şcoală
Eu: dar eu pot să scriu de acum
Mama: nu este cazul! Acum vei scrie cu creionul.
Tata: ştiai că stiloul a fost inventat de un român? Îl chema Poenaru!
Mama: acum se fac stilouri sub marca Poenaru, la Suceava.
Tata: da?
Mama: da
Eu: pot să scriu cu pixul
Mama: nu! Vei scrie momentan cu creionul şi apoi cu stiloul.
Tata: de ce nu şi cu pixul?
Mama: deformează scrisul….într-un fel ai scrisul cu stiloul şi în alt fel cu pixul.
Tata: uite de-aia nu scriu eu cu pixul!
Mama: un om care scrie cu stiloul are altă prestanţă decât unul care scrie cu pixul…
Eu: ce înseamnă “prestanţă”?
Tata: adică arată altfel
Eu: hm! ştiam şi eu!
Mama: ce ştiai şi tu?
Eu: ce înseamnă “prestanţă”…
Mama: şi ce înseamnă?
Eu: că dacă scri cu stiloul arăţi mai super, daca scri cu un pix arăti mai prostălău chiar dacă tu nu eşti chiar aşa prostuţ
Mama: şi de ce ai mai întrebat?
Eu: să vă dau şi eu un test !să văd dacă şi voi ştiţi!


Aşadar, am trecut la alt nivel de testare…până acum erau obişnuiţi cu testele pe hârtie, cu desene şi ghicitori şi ei trebuiau să ştie ce am vrut eu să spun…în funcţie de rezultatul testului, adultul în cauză câştiga un joc la alegere cu mine! Ce noroc pe el, să se joace cu mine....Gabi ştie cel mai bine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu