duminică, 5 octombrie 2014

Dacă nu m-ai înscris la pictură!

În weekend iau caietele acasă pentru a completa ce nu am terminat în clasă...aveam de colorat două peisaje...evidnet că le-am colorat în stilul meu: repede şi fără să ţin cont de nimic...
mama: unde ai văzut tu ca nisipul să aibă aceiaşi culoare ca şi marea?
eu: lasă aşa...ce dacă! am colorat, da?
mama: da, dar nu ai răbdare...încearcă să ai mai multă răbdare la colorat!
eu: dacă nu m-ai înscris la pictură!
mama: poftim? şti că eşti fantasctică! la pictură mai rămânea să te înscri....
eu: de ce nu? tu nu m-ai dat la pictură şi vrei ca eu să am răbdare să colorez?
mama: vreau să ai răbdare în ceea ce faci...nu să faci repede şi gata ai terminat! degeaba termini dacă nu faci şi corect ceea ce faci...mai bine puţin şi corect, decât tot şi greşit!
eu: dacă eram înscrisă la pictură coloram corect....ai văzut tu pe cineva perfect?
mama: tu să ai răbdare în ceea ce faci şi sunt mulţumită dacă nu colorezi corect!eu nu ţi-am zis să faci ceva perfect...îţi cer doar să ai răbdare! Plus că ai văzut că ţi-am făcut calendar cu activităţile, ca să pot să le ţin socoteala...pictura ne mai lipsea din palmares, că în rest suntem boboc!
eu: cum adică?
mama: cum adică ce? nu crezi că mergi la suficiente activităţi? marti ai: MindLab şi sah, miercuri ai engleză, joi ai dans....mai te-ai inscris si la o tură de şah la şcoală, dacă treci de concurs, încă o activitate...şi dacă mai bagi şi înotul...mai vrei şi pictură?
eu: era la Palat!
mama: eu mă gândeam să vedem pe la ce mai renunţăm...nu la ce mai adăugăm....
eu: la nimic nu renunţăm!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu