vineri, 24 octombrie 2014

Şah cu domnul Barbălată

Mama mi-a povestit că domnul Barbălată cu care fac eu şah la şcoală a fost profesorul ei de geografie....şi am mai aflat că a învătat multe de la domnul profesor, fiind un profesor sever şi cu aşteptări de la eleci săi.

eu: tot nu am înţeles de ce ţie îţi era teamă de domnul Barbălată, că cu mine e aşa drăguţ!
mama: nu am zis că îmi era teamă, eu am spus doar că era sever. Avea aşteptări de la noi şi nouă ne era gândul doar la jocuri pe calculator...când ai să creşti ai să realizezi şi tu unele lucruri pe care atunci când erai copil le priveai altfel
eu: cu mine e tare draguţ! mă mângăie pe cap...pe tine te-a mângâiat pe cap? ce înseamnă că era sever?
mama: nu! Atunci îl credeam sever, dar aşa cum ţi-am spus avea doar aşteptări de la noi....
eu: ce aşteptări avea?
mama: de exemplu, la începutul clasei a zecea ne-a pus să învăţăm toate ţările lumi şi capitalele lui....venea cu harta cu graniţele desenate, din Atlas şi arăta o zonă şi noi trebuia să ştim ţara şi capitala
eu: şi te-ai descucrat?
mama: aproximativ...atunci am luat nota şapte!
eu: de ce?
mama: nu am ştiut unde este Turcia!
eu: poftim! tu nu ai ştiut unde este Turcia? până şi eu ştiu unde este Turcia!
mama: să nu exagerăm! că acum scot harta şi eu! dar pot spune că şi domnul profesor a fost dezamăgit şi mi-a şi zis că nu îşi poate explica cum am ştiut alte ţări mult mai grele şi nu am ştiut Turcia...
eu: altă dată să fi mai atentă şi să înveţi mai bine!
tata: cam târziu Sara!
eu: pe mine domnul profesor m-a învăţat de cânpurile şi ceva mutări cu dama!
mama: o să înveţi multe dacă vrei! ai de la cine! şi tare mi-as dori să ai parte de o parte dintre profesori de care am avut eu...chiar sunt oameni de la care ai multe de învăţat! şi de care, când vei creşte o să îţi aminteşti cu drag!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu