sâmbătă, 11 octombrie 2014

S-a schimbat dicţionarul

Mama: ceti-a placutazicelmaimult la scoala?
Eu: tot!
Tata: intrebarea era “ ceti/a palcutcelmaimult”, nu “dacati/a palcutazi la scoala?” . Ce ti-a palcutcelmaimult?
Eu: ca a venitdoamna de sport neasteptat la noi! Cred ca s-a schimbatdictionarul! Trebuiasailiau de la doamna.
Mama: ce s-a schimbat?
Eu: dictionarul…
Tata: cred ca orarul. Ce s-a schimbat?
Eu: cred ca cefacem in fiecarezi
Tata: se numesteorar! Dictioanreste o carte mare in care itispuneceinseamnafiecarecuvant.
Mama: acesta se numestedictionar explicative.
Eu: bine, am uitatorarul!

Dimineata, cum am vazut-o pedoamna, cu m-am dus să o întreb de orar…chiar dacă şi mama discuta cu doamna.

Noul Orar


Luni Marţi Miercuri Joi Vineri
         
CLR CLR CLR CLR CLR
MEM MEM MEM MEM DP
MM Ed.Fizica DP Ed.Fizica AVAP
Germana Religie AVAP MM  
     
CLR* Comunicare şi limba română
MEM*Matematică şi explorarea mediului
DP* Dezvoltare personală
AVAP* Arte vizuale şi abilităţi practice
MM* Muzică şi mişcare
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu