marți, 1 iulie 2014

Unde este aragazul?

Am şi la MaDridu un aragaz...care a fost la Andreei, mătuşa mea ...l-am pierdut! 
Nimeni nu ştie nimic de el. L-am căutat: la noi, în garaj, l-am întrebat pe bunicul "unde ai văzut ultima şi ultima oară aragazul meu", la mama Tia, la cuptor…şi tot nu l-am gasit!
Agitatie mare din cauza aragazului. …toata lumea să caute aragazul...toată lumea, până la mama, care a concluzionat: Nea Ionel cred că ştie de el! 
eu: de ce nea Ionel?
mama: nea Ionel a găsit jucărioarele şi le-a pus bine!
mamaie Tanţa:  te joci cu ce jucrări mai ai!
mama: să ai grijă pe viitor de jucărioarele care nu sunt ale tale...căci poate unchiul Vali vroia să le păstreze şi pentru nepoţi lui!
eu: o să aibe alte jucări!
mama: da, ale tale...căci aşa cum el ţi le-a dat ţie şi tu ar trebui să le dai nepoţeilor lui.

Nea Ionel este domnul care vine pe la unchiul Vali cu diverse treburi.

Un comentariu: