luni, 7 iulie 2014

Poncho episodul 2

Fetiţei cu care am încurcat poncho i-a scris mama ei numele mare pe piept. Cum credeţi că o cheamă: “Sara”....
Şi tata avusese aceiaşi idee, însă mama a scris numele meu doar pe etichetă căci nu îi venea să personalizeze chiar aşa.

Domnul creţ, care îl înlocuieşte pe Gabi, a văzut şi i-a spus mamici fetiţei că nu merge figura...căci şi pe mine tot Sara mă cheamă...dar domnul pe mine mă strigă “Sara Carbonara”.

mama: ce te faci că nu a venit nici azi Gabi?
eu: să nici nu vină!
mama: cum fată? preferatul tău? care nici nu mai era Gabi, devenise Găbiţă?
eu: de când mi-a dat bagheţica nu am mai scăpat de ea....
mama: el a avut încredere în tine că ai avansat şi te-a trecut la nivelul urmator...şi tu te-ai supărat pe el?
eu: da!
mama: ai mai încurcat poncho cu fetiţa?
eu: nu! domnul creţ îi zice prosop!
mama: cum aşa?
eu: domnul creţ imi zice “Sara Carbonara să îţi iei prosopul!”
mama: aha! pe el scrie poncho!
eu: şi eu îi zic mereu că se zice poncho, şi el mereu îmi zice că la el la ţară nu se ştia de poncho şi îi zice prosop! 
mama: ok!
eu: cuncluzia mea e că el rămâne ca la el la ţară!
mama: să nu exagerăm! el doar glumeşte cu voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu