miercuri, 16 iulie 2014

Bubiţele mele....

Ca orişice copil fără stare, am şi eu câteva bubiţe:
-una la piciorul drept făcută la roata din parc
- o julitură mică în genunchi si o julitură la degetul mare de la mână

Ca să îmi aline “suferinţa”, mama mă mai unge cu tetraciclină unguent şi mai mă dă cu pudră de baneocin.

La înot, mă vede tata că îmi examinez bubiţele împreună cu Nati, fetiţa cu care m-am împrietenit....şi Nati are bubiţe!

Tata i-a povestit mamei că “Sara îi arată juliturile unei fetiţe, şi fetiţa îi arată juliturile ei Sarei! mai rău ca băieţi!”

A doua zi dimineaţă, pe scara blocului la bunici.

Mama: ce ai făcut ieri? ţi-ai arătat juliturile cu Natalia?
eu: sssttt! ne aude lumea pe aici!
mama: este secret?
eu: nu! mamaie poate să ştie! dar să nu audă asta tot blocul de juliturile mele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu