sâmbătă, 26 iulie 2014

Fără desene....

Vineri, vine şi mama acasă.
tata: în acest weekend Sara nu se uită la desene!
mama: de ce?
tata: a bătut-o pe mamai-sa
mama: de ce sara?
tata: a pus-o să îşi strângă jucăriile!
mama: ce să vezi? păi cine să le stângă?
eu: da! putea să le strângă şi ea!
tata: am stabilit că data viitoare când mai aud aşa, toate jucăriile de pe jos le strâng într-un sac şi le arunc la gunoi!
mama: a devenit cam bătăuşă....şi pe tataie Adi l-a bătut în burtă
tata: de ce?
eu: dacă mă pune să mă culc...şi eu nu vreau!
mama: dar pe tine te bate cineva?
eu: nu cred că îl doare!
tata: dacă pe tine te-ar bătea cineva în burtă, crezi că ar durea?
eu: cred că da!
mama: de acum am să te strig "bătăuşa"
eu: mai bine "Iubărică" sau "Gărgăriţă"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu