joi, 24 iulie 2014

Şi dacă totuşi...

În weekend am fost la MaDricu...când am intrat în curte şi nu am văzut maşina lui unchiul Vali am concluzionat că "am venit de pomană!"....eram aşa tristă că nici nu am auzit-o pe Silvia că ne-a salutat!
Dar ce să vezi...unchiul Vali era doar plecat să ducă frigiderul la reparat....
Când mi-a zis mama nu am putut să cred....până nu l-am văzut chiar eu.

După ce a venit unchiul Vali, mi-am mutat reşedinţa la ei...am fost în culmea fericiri că m-a urcat în pod (unchiul Vali a mansaradt o magazie)...m-am urcat şi cu Silvia, am chemat-o şi pe mama să mă vadă!
mama: ce faci fată acolo sus?
eu: v-am spus eu că nu e o idee bună!
mama: de ce fată? şi mie îmi plăcea la vârsta ta cocoţată!
eu: bine!

Pe seară mama m-a întrebat de ce am zis că nu era o idee bună, şi i-am explicat că am crezut că am făcut o obrăznicie....mamaie Ştefi zice că părinţi mei au fost foarte cuminţi, şi nu au făcut năzbâtiiiiiiii...dar numai ei ştiu adevărul, căci nu este "copil cuminte, şi babă frumoasă"...chiar dacă mama încă mai crede că mai sunt şi babe frumoase.

Si mi-a plăcut atât de mult că seara mă întrebam "şi dacă aş fi dormit cu unchiul Vali în pod!"...mama m-a lăsat să mă întreb.
Am aflat că mamaie Tanţa nu a fost un copil chiar cuminte, şi că pleca de acasă cu Căzăcioaia pe linia de tren...şi că mama ei o cam bătea!

Un comentariu: