miercuri, 9 iulie 2014

Despre Google

Bunicul Nicu, supărat nevoie mare că nimeni nu este de acord cu ceea ce doreşte el să se întâmple prin curte (adică, să nu se întâmple nimic şi să nu se modifice nimic): dacă mai trăiţi 100 de ani tot nu o să învăţaţi câte ştiu eu!
mama: nici nu trebuie! eu îl întreb pe Google! atât timp cât există Google mă descurc eu!
mamaie: pentru dumneata e Gogu!
Bunicul Nicu: nu există aşa ceva!
mama: există! doar te apuci şi cauţi, important este să şti să cauţi...şi îţi dă toate raspunsuri...tu alegi ce îţi convine!

În maşină, tata: ce încercai să îl lămureşti pe tataie?
eu: despre Google! bunicul nu crede că există Google!
mama: nu era când era el mic! nu are de unde să ştie...şi nu încercam să-l lămuresc că oricum el tot ce ştie crede! 
eu: până şi eu ştiu de Google...
mama: ţu şti lucruri pe care bunicul nu le ştie, şi bunicul lucruri pe care noi nu le ştim...aşa este în viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu