vineri, 4 iulie 2014

Gunoi în mediul florilor!

Veneam cu mama de la dentist şi văd în curtea unui bloc, printre flori, nişte gunoaie

eu: de ce sunt gunoaie în mediul florilor?
mama (plictisită): tu de ce crezi?
eu: că le-a aruncat nişte oameni
mama: vezi că ai găsit singură răspunsul!
eu: de ce să arunce nişte oameni gunoaie în mediul florilor? de ce să facă rău florilor? nu au văzut coş de gunoi?
mama: ca sunt nesimpţiţi?
eu: de ce sunt nesimpţiţi?
mama: că aşa i-a făcut mama lor!
eu: şi mama lor tot o nesimpţită!
mama: de ce crezi că şi mama lor este nesimpţită?
eu: că nu le-a spus să nu arunce gunoaie în mediul florilor, pentru că şi ea facea la fel. Altfel îi certa că aruncă gunoaie în mediul florilor! Că fac rău florilor!
mama: este o logică bună, nu o pot contesta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu