duminică, 27 iulie 2014

Şampon de urzică

eu: Când fac scufundări să nu îmi mai pui spumă în cadă, doar când fac baie cu spumă să îmi mai pui spumă în cadă
mama: ok
eu: şi să mai cumperi şi tu spumă
mama: ok, când mergem la cumpărături spui ce spumă vrei
eu: bine! bine!  tu cu ce spumă făceai baie când erai mică?
mama: eu faceam baie cu săpun şi fără spumă
eu: fără spumă? cum fără spumă? când erai tu ca mine nu esita spumă?
mama: cu siguranţă că exista, şi se zice “exista”....repetă!
eu: exista!
mama: revenind, cred că în alte ţări exista, dar la noi nu se găsea...aşa cum nici acum în alte ţări nu se găseşte ceea ce avem noi...sunt încă oameni care nu ştiu cum este să facă o baie cu spumă
eu: nu pot să cred aşa ceva! şi tu făceai baie doar cu căţelul tău de jucărie de la mamaie?
mama: cam da!
eu: de ce nu era spumă?
mama: nu erau mai multe....de exemplu apa caldă aveam doar la anumite ore, şi uneori nici lumină la bec nu aveam...să facă ţara economie
eu: şi stăteai murdară?
mama: nu! mă spălam în cadă cu apă încălzită la aragaz, cu săpun şi sampon de urzică
eu: şi te urzica rău?
mama: a, nu deloc...doar aşa se numea, caci teoretic conţinea extract de urzică
eu: eu credeam că te urzica!
tata: şi cele mai fabuloase erau pernutele cu sampon de urzica, care faţă de şampoanele la plic de astazi erau foarte bune....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu