vineri, 21 ianuarie 2011

"O" de la?

Ce credeţi voi că înseamnă litera "O"? Ce semnificaţie are?
Tataie Adrian, când fac o obrăznicie îmi zice: Sara, tu eşti "O" de la "Obraznica"...sau mai mă întreabă câteodată, "Ce face Obraznica?"....mai ales când bat toba în pereţi.
Cum fac asta? Foarte simplu, deschid uşa, mă pun pe toc, lipită de acesta, şi încep să bat cu palmele pe ampele părţi peretele...de răsună toată casa! Acum dacă el m-a lăsat să fac prostioare, eu am mai inventat...căci mami zice că cine este vinovat, nu cumva el? Căci atunci când am început să mă dau huţa pe clanţele de la uşii, şi mami m-a certat, tataie a sărit imediat în apărarea mea şi a zis că eu cresc, şi schimbă el atunci clanţele.
Însă dacă îi asculţati pe bunici mei eu sunt cel mai cuminte copil...căci într-o zi a venit Fabio la noi, şi am făcut război cu el în casă, şi mamaie a zis că Fabio e nebun şi el a făcut dezordine...eu o Sfântă! Mami i-a tăiat-o din scurt, i-a zis că "Orice cioară îşi laudă cioroiul!".
Mamaie Tanţi întrabă ce am mai făcut, şi dacă mami îi zice ce obrăznicie am născocit, căci nu există zi fără o ispravă...mamai Tanţi zice "Şi ce ai fi vrut să stea ca statuia?".

2 comentarii:

  1. Imi cer sczue, dar in urma unor upgradari contul tau pe jocul Turisticus - www.turisticus.ro este de acum: AndraSaraO , parola ramanad neschimbata.
    Multumesc pt intelegere si te astept in joc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru anunţ dragă Turisticus!

    RăspundețiȘtergere