duminică, 16 ianuarie 2011

Diversiune la biserică!

Sâmbătă am făcut pomenirea de 6 luni pentru Străbuna...eu nu am mers la biserică, ci am rămas cu tataie Adrian, au mers mamaie Ştefi, mami şi tati, evident şi cu Steluţa.
Încă de vineri, când am văzut că se pregătesc de mers la biserică am început să mă închin şi am cerut să tămâi şi eu...aşadar, când au tămâiat vasele, am participat şi eu în mod activ.
Sâmbătă dimineaţă, când am văzut toate bagajele la uşă am început iar să mă închin...şi m-am supărat când am văzut că rămân acasă.
La biserică, mami imediat după ce a început slujba, a aprins lumânăriile pe colivă, colacii şi pe pacheţelele pe care le împărţea, apoi toată lumea s-a luat după mami şi au aprins şi ei....însă a venit o tanti de la lumânări şi a zis că se aprinde atunci când zice preotul ceva de Lumină.
Acum mami i-a zis lui mamaie că nu mai înţelege nimic, căci la primul parastas pe mami a cerat-o un nene consilier că nu a aprins lumânăriile încă de la începutul slujbei, aşadar au lăsat lumânările să ardă, căci mami merge pe principiul: mai bine mai mult decât mai puţin!
Cât despre mine, toată lumea a întrebat ce fac şi cum de nu m-au luat şi pe mine...căci erau obişnuiţi să semnez şi eu condica:
- tanti Nela, zisă a lui Faraon, mi-a croşetat o căciuliţă şi i-a dat lui mamaie ghemul rămas să îmi facă un ciucurel...mami a zis că nu are rost se se mai complice, căci eu mi-am cumpărat singurică o căciuliţă cu ciucurel doar ca să îi zmulg aţele;
- Steluţa mi l-a făcut cadou pe Azorel;
- Beci Boc s-a mirat cum de nu am venit şi eu, şi a certat-o pe mami că nu avea căciuliţă, că sigur va răci...şi fie vorba între noi, ieri mami era cam picnită, căci a fost frig în biserică chiar dacă mergea centrala şi caloriferele erau calde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu