marți, 25 ianuarie 2011

Apartamentul doctorului!

Acum ceva vreme ai mei părinţi au început căutările pentru o casă nouă...în cele din urmă, dintre toate ofertele pieţei s-au hotărât asupra apartamentului deţinut în acest moment de familia Ionescu, medici de meserie....de unde a rămas şi numele de cod "casa doctorului", şi datorită faptului că domnul ne contacta, şi nu doamna.
Am mai fost şi eu la vizionări cu ei, însă când mă întrebau dacă mi-a plăcut respectivul apartament dădeam din cap că nu, dar şi ziceam că nu.
Evident că am fost şi la acest apartament, dar a doua oară...şi m-am împrietenit cu Dana şi Victor....de această dată când m-au întrebat dacă îmi place acest apartament şi dacă vreau să ne mutăm aici, am dat din cap ca da şi am confirmat şi verbal.
Mi-a plăcut la Victor că m-a lăsat să umblu la jucării şi să îi mănânc pufuleţii!
Acum am cam intrat în linie dreaptă, cum zice tati! Aşadar, ne pregătim de casă nouă...
Şi dacă domnul doctor Ionescu zicea de mami că este o persoană fermă, că o ţinea pe-a ei una şi bună, acum şi ai mei părinţi cred acelaşi lucru despre el...căci la notariat a corectat actele şi la virgulă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu