vineri, 21 ianuarie 2011

Am, am!

Eu zic "Am, am!" în loc de "ham, ham!", iar weekendul trecut a venit la noi în vizită de lucru naşul Măluţan, şi nu singur, ci cu "Am, am" al lui, pe care îl plimbă peste tot cu el.
Eu fericită la maxim căci acest "Am, am" e tare blând şi jucăuş...chiar am cam forţat norocul şi l-am tras şi de coadă...l-am alergat prin toată casa şi i-am dat şi un pic de ciocolată.
Naşul Măluţan trebuia să se vadă cu tataie Adrian în oraş, dar s-a schimbat schimbarea şi a venit până la noi, şi pentru că zice că la mine se vinde doar dacă ai ceva la purtător, a oprit la magazinul din faţă să îmi ia o ciocolată, din care a păpat mami un cubuleţ, tati un cubuleţ şi mamaie un cubuleţ, şi în rest ghiciţi cine a păpat-o?
Mare pişicher mare şi naşul Măluţan!
Am avut după aceea o energie de nu se poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu