miercuri, 19 ianuarie 2011

Am fiţe!

Mami zice că încă de pe acum am fiţe...de genul că mă îmbracă cine vreau eu, sau dorm cu cine vreau eu, şi fac cam ce vreau eu!
De exemplu, noaptea îmi aleg cu cine să dorm....dacă mă ceartă mami, mă duc să dorm la tataie Adrian, căci el sigur nu mă ceartă, zice că educaţia nu se face cu cearta!
Dacă adorm în dormitor, şi mă trezesc singură încep: "mami", vine mami, încep "tataie", vine tataie, şi tot aşa până îi trezec pe toţi...să ştiu o treabă!
Dacă nu am astâmpăr şi trântesc uşile până la 1 noaptea şi mamaie îmi zice că ea se duce să se culce, mă duc eu şi îi ocup locul, şi mă ia tataie în braţe...să nu vă spun că dacă care cumva mă răsfăţ, tataie mă şi leagănă, de moare mami, că cică mă învaţă prost!
Dacă se dă stingerea la toată lumea, caut telecomenzile şi dau cu ele de pământ, să se înţeleagă că eu nu vreau să dorm...motiv pentru care tataie Marinică ne-a adus telecomenzi de rezervă! Norocul lor cu tataie Marinică, căci altfel rămâneau cu buzunarele goale la câte telecomenzi am fărâmat eu!
Domnul Mircea de la IT, de la mami de la servici, a zis că el a aplicat la fiul său regula "Plici, plici!" şi regula "La colţ cu tine!"...a încercat şi mami să le aplice, dar fără rezultate spectaculoase....aşadar, deja am fiţe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu