marți, 25 ianuarie 2011

Cu săniuţa!

Nici nu ştiţi că am săniuţă, mai exact am bob..căci aceasta era denumirea de raft!
Acum ceva vreme am fost la cimintir la Străbuna şi m-am aciuat pe lângă doi băieţei, şi m-au plimbat şi pe mine cu săiuţa lor, de copii mari...pentru că mi-a plăcut, în câteva zile, mi-au luat ai mei părinţi şi mie un bob, însă albastră, căci numai aşa au găsit.
Cum în acest weekend a nins şi am fost şi la MaDridu, tati m-a plimbat cu săniuţa mea prin curte...şi mai ales pentru că am fost fetiţă cuminte!
Nu mi-a plăcut aşa mult căci afară încă ningea...dar în mod sigur la prima ninsoare mai dăm câteva ture în jurul blocului..căci aşa am început.
În altă ordine de idei, la bunici am fost cuminte...atât de cuminte că am dormit singurică pe fotoliul extensibil, dar în cameră cu mamaie şi tataie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu