marți, 11 noiembrie 2014

O buburuză!

De Halloween am ales să fiu o buburuză, spre dezamăgirea mamaie care tot a încercat să mă convingă să fiu o vrăjitoare sau dovleac...căci erau costume peste tot! Dar nu a avut cu cine, sub pretextul: mie nu îmi plac! 

Aşadar, am arătat cam aşa:



Multumesc Flori pentru fustiţă! O surpriză foarte frumoasă şi neaşteptată...şi să şti că nu te-am crezut când ai spus că ai aflat cum vreau să mă costumez de la o gărgăriţă.
  
eu: o sun pe Flori să îi mulţumesc pentru fustiţă!
mama: stai un pic!
eu: nu crezi că ar trebui să am propriul meu telefon?
mama: sigur!  imediat! vrei doar unul? eşti chiar modestă! 
eu: bine, bine! mă mulţumesc cu telefonul tău!
....o sun pe Flori....eu: de unde ai ştiut că vreau să fiu gărgăriţă?
Flori: mi-a spus una....
eu, râzând în hohote: cum?
Flori: a venit la mine şi mi-a spus la ureche, încet aşa!

A doua zi, eu: ce crezi că mi-a zis Flori?
mama:ce?
eu: că a venit o buburuză şi i-a spus că eu aşa mă costumez de Hallowen
mama: şi?
eu: eu cred că i-am spus eu sau tu!
mama: de ce crezi aşa?
eu: cum să vorbească o buburuză?
mama: pai Sofia Intâi cum vorbeşte cu vieţuitoarele?
eu: nu vorbeşte decăt cu puterea amuletei!
mama: poate şi Flori are amuletă!
eu: e doar în desene! tu eşti copil să crezi aşa ceva?
mama: nu, dar mi-aş dori! dar tu eşti copil?
eu: sunt, dar nu cred!

Să vă prezint şi felinarul meu din dovleac! Ales cu tataie Adi, scobit de mama şi sculptat cu tata...care tata nu ştia până la această vârstă cum să facă un felinar din dovleac....dar i-a ieşit ceva!

Pe lângă petrecerea de Halloween, am primit şi prima mea diplomă de la şcoală! Am fost tare mândră de diploma mea! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu