miercuri, 26 noiembrie 2014

Ce face mama lui Liviu la serviciu

Vin acasă cu nişte reviste Regio.

mama: de unde ai reviste acestea?
eu: astăzi a venit mama lui Liviu şi ne-a povestit ce face ea la serviciu..şi ne-a dat aceste reviste.
mama: şi ce ai înţeles din ce a prezentat mama lui Liviu?
eu: mama lui Liviu ia decizii...şi ne-a învăţat ce este decizia.
mama: şi ce este decizia?
eu: dacă te duci la magazin şi vrei să alegi între iaurt şi lapte, şi iaurtul costă 2 lei iar laptele 7 lei...alegi iaurtul că e mai ieftin!
mama: aşa a spus mama lui Liviu?
eu: nu chiar! eu ti-am spus aşa ca să înţelegi ce înseamnă decizia!
mama: eu am înţeles şi mă bucur că şi tu ai înţeles! ceea ce ai povestit tu se numeşte decizie unicriterială, dar dacă te duci la magazin şi alegi între iaurt şi lapte şi în funcţie de cantitate sau firma care a produs atunci se numeşte decizie multicriterială....adică iei în calcul mai mult de un criteriu. Ai înţeles ceva?
eu: da!
mama: ce?
eu: că dacă te interesează şi altceva decât preţul atunci decizia e în funcţie de mai multe criterii....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu