joi, 13 noiembrie 2014

Kilometri maximi

Eu, în maşină: eu nu înţeleg ceva!
mama: ce?
eu: dacă nu ai voie să mergi cu kilometri maximi de ce la maşină există mai mulţi kilometri decât ai tu voie să mergi?
mama: nu ştiu!
eu: poate ştie tati!
tati: nu ştiu nici eu ce să zic....aşa a vrut fabricantul!

După un timp, îl iau la întrebări pe Remus...
eu: de ce la maşină ai kilometri maximi dacă nu ai voie să mergi cu maxim?
Remus: bună întrebare!
mami care deja credea că a epuizat subiectul: pentru fiţele unora!
eu: cum adică pentru fiţele unora?
Remus: adică fiecare producător a vrut să arate că poate să facă cel mai bun motor la maşină...şi a pus diferite viteze maxime ca să arate cât de bun este el în fabricarea maşini! adică un producător a vrut să arate că el e mai bun ca altul, şi a făcut o maşină cu viteză şi mai mare!
eu: acum am înţeles!

P.S.: mama îi mulţumeşte lui Remus că a salvat situaţia....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu