duminică, 7 aprilie 2013

Vânzătoare de pătrunjel

Vreau să fiu pe locul întâi, să termin prima, să iau premiu…mă grăbesc şi greşesc…mama tot îmi zice că nu e important să termin prima, important este să termin corect!
Exemplu, la “Matematică”, subtema “când vine primăvara”: pe o sârmă erau trei rândunele, în zbor două rândunele. Urmau întrebările “câte rândunele sunt pe sârmă?”, “câte rândunele sunt în zobor?”, “câte rândunele sunt în total?”.

Eu, răspund corect la prima întrebare…însă la cea de-a doua întrebare, nici nu aştept să termine mama întrebarea că şi răspund “cinci”…răspuns greşit!
Mama a zis că cine ia note mici şi nu învaţă, vânzător de pătrunjel se face..eu vreau să mă fac doctoriţă, aşa că cică trebuie să învăţ foarte mult (chiar dacă am o dilemă, mama este doctoră dar fără pacienţi)…dar oricum cică trebuie să înveţi mult, cu sau fără pacienţi!

Mamaie îmi zisese deja că mă trimite cu caprele…mama însă nu ştia!

Eu, la masa: Mioara se duce cu caprele, nu a fost la grădiniţă şi la cicoală?
Tata: Oho, Mioara a fost chiar şi la facultate!
Eu: da? ce facultate?
Mama: e complicat, o sa înţelegi când mai creşti!
Tata: de construit poduri! Şti podul de la baraj, de la ţară?
Eu: da!
Tata: Mioara a lucrat la proiectarea lui
Eu: bine, fie, fie! Atunci de ce se duce cu caprele?
Tata: e un hobby!
Eu: un hobi? ce e ăla?
Tata: aşa cum fac eu poze cu plăcere sau cum te joci tu pe IPad…pentru Mioara e o plăcere să stea cu capele!
Eu: bine,bine! Fie!
Mama: dar tu crezi că vei face un hobby din a vinde pătrunjel?
Eu: nu prea...

Un comentariu:

  1. M-am amuzat copios după ce am citit comentariile cu fluierul și acesta cu caprele....!

    RăspundețiȘtergere