joi, 4 aprilie 2013

Petrescu şi fluierul

Am venit de la grădiniţă cu o idee: eu am un fluier la umbrelă…şi am zis să mi-l iau la grădiniţă…evident că prima dată i-am zis lui mamaie Ştefi, confidenta mea!

Mamaie îi zice maica-mi: Sara vrea să se ducă la grădiniţă cu două fluiere! Nu am înţeles prea bine ce vor să facă cu fluierele…oricum, a stabilit cu Petrescu!

Încep întrebările…
Mama: ce faci cu fluierul la grădiniţă?
Eu: am nevoie!
Tata: de ce?
Eu: am vorbit cu Petrescu…iau fluierul, îl tai în două şi mă duc la grădiniţă cu el
Tata: dacă îl tai nu va mai funcţiona, şti nu?
Eu: nu a-ţi înţeles nimic! Tai sfoara de la umbrelă, în două, să iau fluierul nu şi umbrela
Mama: şi ce faci cu el?
Eu: am vorbit cu Petrescu! Când vine Nicole la mine, să mă ciupească sau să mă tragă de cercei, eu fluier repede, şi vine Petrescu…
Mama, încercând să fie serioasă: a cui a fost ideea?
Eu: a lui Petrescu fireşte!
Mama: şi cam ce îi va face Petrescu lui Nicole?
Eu: o ceartă!
Tata: tu o cerţi pe Nicole când se ia de Naomi, şi când se ia de tine o cearta Petrescu?
Eu: da!
Mama: luminează-mă, te rog că mă simt un pic depăşită...de ce o ceartă Petrescu şi nu tu?
Eu: o cert şi eu, dar Petrescu o ceartă mai rău!
Mama: există aşa ceva? Cineva care să ţipe mai tare ca tine? Permite-mi să mă îndoiesc, având în vedere că din maternitate cam toată lumea te ştia după "concert"
Eu: iau fluierul la grădiniţă?
Mama: nu prea cred…cum ar fi să fluieri tu în cei 2 metri pătraţi ai voştri!
Eu: bine! bine! Am vorbit şi cu tataie…mă aşteptam să nu îmi dai fluierul la grădiniţă…mi-a zis tataie că îmi ia două fluiere, să mă gândesc ce culoare vreau, şi o să mi le pună în ghiozdan!
Mama: mi se pare corect! cum de nu m-am gândit că tataie ştie deja toată povestea? Eu îţi propun ceva...
Eu: ce?
Mama: Propun întâi să discuşi şi cu dna Ana la ce te-ai gândit tu cu Petrescu, eventual îl iei pe Petrescu şi îi povestiţi împreună…şi dacă ea e de acord să mergi la grădiniţă cu fluierul, sunt si eu!

Talida, când a auzit povestea, a zis ca îi miroase a primul “love story”…ea ştiind că în ecuaţie mai apare şi Mihai, care în fiecare dimineaţă îmi aduce, de acasa, o jucărie sau revistă să îmi arate…dar nu mă impresionează....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu