miercuri, 17 aprilie 2013

Cu Petrescu în parc!

În această vacanţă, am fost în parc cu mamaie…ghiciţi cu cine m-am întâlnit?
Cu prietenul meu – Petrescu…evident că l-am strigat Alexandru şi nu Petrescu…iar când m-a întrebat mamaie care Alexandru este, am zis ca este Nagy…acasă i-am zis că era Petrescu, şi nu i-am zis cine este ca să nu îl întrebe de planul nostru cu fluierul.
Sigur, ca mi s-a explicat cum stă treaba cu minciuna…să vedem cât mă ţine!
În altă ordine de idei, eu şi Petrescu am mobilizat tot parcul, inclusiv pe vecinul Radu, şi i-am transformat într-un echipaj de pompieri..evident, că noi eram sefii: şefa Andra şi şeful Alexandru!
Cu această ocazie a aflat şi mami de ce Petrescu nu are nevoie de fluier: fluieră cu degetele! Mă chinui să învăţ şi eu, dar nu îmi iese…mama a zis că poate învăţ ceva mai inteligent!
Singurul, încântat de performanţa lui Petrescu a fost Gabi, care l-a caracterizat ca fiind “cool! să fluieri cu degetele la doar 4 ani!”…mama i-a urat să aibe parte de o Sara şi un Petrescu!
Pe această cale îi aduc lui Gabi la cunoştinţă că nu am reuşit să învăţ să fluier, dar am o altă idee: mă prefac că fluier chiund într-un mare fel! Adi, vecinul de la 3, de la mamaie, mă pune să îl învăţ şi pe el...
Evident, că mama când a auzit a zis că mai bine Petrescu ştia o înmulţire!

Un comentariu: