miercuri, 3 aprilie 2013

PitiClic-iepuraşul de Paşte


Am fost şi eu "Iepuraşul de Paşte".
Mama a fost uimită, că în weekend, singurică din propria iniţiativă m-am băgat în sacul de jucării şi am căutat o jucărie pe care nu o mai foloseam...am venit la ei şi le-am zis "asta e jucăria care o dau copiilor care nu au".
mama: de unde şti?
eu: ne-a zis dna Ana.... dacă am o jucărie care e bună dar nu mă mai joc cu ea să o pun în ghiozdan şi o va primi un copil care nu are de Paşte!
mama:bravo! foarte bine!

3 comentarii:

  1. O fetiță cu grijă pentru alți copii, frumos gest.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Sandra! Ma bucur ca ai fost alaturi de mine. Jucaria ta a ajuns, alaturi de alte jucarii de la copii, la Asociatia Sfantul Stelian, si au fost daruite copiilor din mai multe gradinite. Bucuria cu care au fost primite m-a bucurat si pe mine foarte mult. Iti multumesc ca ai fost alaturi de mine si m-ai ajutat. Te mi astept si alta data. Te iubesc! Cu drag PitiClic.

    RăspundețiȘtergere