joi, 18 aprilie 2013

Prima vizită la dentist

Tot în această vacanţă am făcut şi prima mea vizită la dentist…
Mai exact, miercuri, 09 aprilie am trecut să ne programăm…însă doamna doctoră era un pic libera şi a zis că hai să se uite..eu tare cuminte şi încântată să mă urc pe ditamai scaunul, am acceptat!
Mama era cu idea sa merg cu ea de câteva ori la dentist şi apoi să merg şi eu…dar se pare ca am fost mai curajoasă decât se credea!
M-am ales cu prima mea plombiţă mică…am fost cuminte…iar doamna asistentă m-a admirat maxim la cum m-am comportat! Iar dna doctoră a fost mirată că am înţeles ce înseamnă o plomba înaltă…
Dna doctor, după ce aproape terminase: să îmi spui dacă e plombiţa înaltă
Eu:ce înseamnă înaltă?
Dna doctor: dacă te deranjează un pic
Eu: e înaltă!
Dna doctor: să vedem!
După ce mi-a băgat o chestie în guriţă, să las aprenta pe ea, mi-a zis: da, ai ştiut! E înaltă!
Drept recompensă am primit o acadea…de la mami! Nu vă miraţi, căci chiar aşa a fost! Mamaie s-a mirat…nu m-a crezut, şi a sunat-o pe mama să confirme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu