sâmbătă, 20 aprilie 2013

Ham după pisică

Duminica, 31.martie, am fost la MaDridu…de la mic la cel mai mare…să îi sărbătorim pe tati şi bunicul Nicu.
După ce am dat iama printre tortuleţe, ca Nică prin ulcelele de smântână, şi am mâncat câteva litere de pe fiecare tortuleţ, mă gândeam dacă voi fi descoperită şi am ieşit afară…teoretic, să le ţin companie la grătărel…până la urmă au ieşit şi mami şi mamaie Ştefi.
Cum stătea mami la discuţii cu bunicul Nicu, şi îi povestea că trebuie să se apuce de un viciu, mă văd alergând Pisica şi strigând “ham, ham, ham”.
Mama: ce faci fată?
Eu: intimidez pisica
Mamaie Stefi: de ce?
Eu: e pisica urâtă!
Mamaie Ştefi nu s-a lămurit de ce e urâtă…dar în cele din urmă am negociat şi o să aducă un pisoi de la unchiul Costel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu