marți, 16 aprilie 2013

La teatru nu se poate fără flori?

Pe 5 aprilie am mers la teatru, cu grădiniţa – “Fata babei şi fata moşului”, la Ţăndărică.
Cum puteam eu să merg la teatru fără flori?
Joi, când a ajuns mama să mă ia de la mamaie i-am zis: eu merg la teatru fără floriiiii?
Mama: bine! trecem pe la Sanda prin colţul străzi şi vedem ce flori are!
Eu: trandafiri!
Tata: sunt scumpi!
Mama: hai fată că vedem noi la faţa locului! Trandafiri sunt politici…noi nu facem politică!
Mergem, vedem... Sanda, avea câteva lalele rebegite, cum zice ea ”obosite, ca după nuntă”, şi mai cerea şi 1.50 lei firul...aşa că a picat varianta! mama a zis că o bag în faliment cu fiţele mele de pension.
Ne-am dus în piaţă…nu m-am mulţumit cu un snop de lalele, am mai luat şi două snopuri de narcise.
Când m-a văzut dna Ana, vineri dimineaţă, cu bratul de flori, a rămas tablou! Oricum, am fost singurul copil care a luat flori pentru artişti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu