luni, 29 noiembrie 2010

Veşti despre Super Ninja Eugen!

În acest weekend am fost iar plimbăreaţa...sâmbăţă am fost la Talida şi Gabi, unde am dormit somnul de prânz, am făcut pe răsfăţata şi m-am jucat "Banca".
Duminică l-am vizitat pe Super Ninja Eugen, care este într-o stare mult mai bună şi care trebuia să vină acasă încă de vineri...dar s-a amânat plecare pentru luni! A venit şi sora lui Super Ninja, iar mami nu s-a putut să nu îi zică ce isprăvi face Eugen.
Am ajuns şi la concluzia că solidaritatea masculină este mai puternică decât ceea feminină...adică vineri tataie Adrian trebuia să se ducă să îl ia de la spital pe Super Ninja şi să îl ducă acasă, numai că nu l-au mai externat...şi mami îi zice lui tataie că a vorbit cu Eugen şi uite cum stă treaba...iar tataie ne zice că: lasă-l mai bine să stea în spital, să îşi vadă de sănătate, decât să se ducă acasă să îl bată Coca la cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu