sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Ne-am mutat!

Weekendul trecut a fost unul în forţă...ne-am mutat! Complicat...
De la prima oră au venit la noi colegii lui tati de la mic la mare să ne mute, foarte mobilizatori...tataie Marinică a apărut cu unchiul Costel şi cu şoferul de la maşina care ne-a mutat pe la nouă şi ceva...timp în care noi am fost cu toţi vrednici şi am umplut maşina lui Alex şi a lui Mihai.
Să nu fiţi surprinşi că şi eu am participat la mutare...căram şi eu câte ceva cu mami, adică mai mult hăinuţe....Mihai stătea tot timpul după mine, şi o certa pe mami că îmi dau căciula jos din cap, mereu îmi zicea să ţin căciuliţa pe cap! Se vede că e tătic!
Tot Mihai a zis că mami are ceva cu naşul şi cu Alex, căci l-a pus pe naşul să aibe niţel grijă de mine şi pe ALex să care scutecele mele...oricum cu Alex m-am împrietenit, am coborât şi scările cu el de mână!
La curte teoretic trebuia să ne aştepte bunici şi Eugen..aici e o eroare că Eugen a uitat, dar bunci erau pe baricade!
Noi am venit cu Alex în Crângaşi, am descărcat ce am avut, şi apoi am mers la curte după toată lumea....am avut noroc că maşina cu care a venit şoferul de la Bacol Service SRL a fost mare şi a încăput cam tot dintr-un singur transport...a mai rămas câte ceva de le-au cărat mami şi tati duminică.
Când am ajuns noi la curte deja totul era descărcat şi pe mami au apucat-o bâzdâci că nu era conform planului discutat...mamaie era cu mama pusă şi tot o dădea cu masa....
În cele din urmă ne-am liniştit, am păpat şi ne-am întors la treabă..de fapt eu am rămas cu bunici la curte!
Mami, tati şi naşul s-au întors să elibereze tot şi să facă curat...acum naşul a promis că în casă nouă el ne va lua lustrele, căci s-a spart un colţ la o lustră...şi tot naşul a ceratat-o pe mami că face atât curat, că cică a vândut casa, nu a cumpărat-o!
Duminică eu m-am dus la curte cu bunici, iar mami şi tati s-au dus să rezolve cu acvariul...când au ajuns la curte l-au găsit şi pe Super Ninja Eugen, care în afară că îşi cere scuze nu mai înţelegeai altceva....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu